Niedawno odkryłem u siebie pod maską wężyk igielitowy wychodzący z kabiny, a na końcu tego wężyka kawałek plastiku, jakby odnoga z trójnika. Podejrzewam że poprzedni właściciel miał zamontowany zegar pokazujący ciśnienie doładowania. Pytanie jest takie: gdzie szukać pozostałej części trójnika? Skoro jest ułamana końcówka, nie wiadomo czy pozostała dziura została zaślepiona. W jaki wąż mógł być wpięty? Z wierzchu nigdzie nic nie widzę.
Od końca dolotu idzie wężyk do zaworu DV, tam powinien być gdzieś wpięty trójnik.
Zobacz na stronie 3 w opisie mej Adeli jest zdjęcie 0285. Wymieniałem ten czarny wężyk. Idzie on do cienkiej stalowej rurki i przy głowicy (na wysokości ucha do wyjmowania silnika) schodzi niżej by dalej takim samym wężykiem połączyć się z końcem dolotu. W tej drugiej części wężyka wpiąłem się z boostem gdy go zakładałem.
Komentarz